ro

Despre companie

Anunţ

A V I Z

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 23 iunie 2025, a avut loc Adunarea generală ordinară anuală a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

  • S-a aprobat Darea de seamă financiară a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2024.
  • S-a luat act de Raportul de audit al situațiilor financiare individuale pe anul 2024.
  • S-a aprobat Darea de seamă a Consiliului C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2024.
  • S-a aprobat Raportul Comisiei de cenzori pe anul 2024.
  • S-au aprobat direcţiile prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pe anii 2025-2027.
  • S-a aprobat aprobat modalitatea de repartizare a profitului net, obținut în anul 2024 de către S.A. C.I.E. ”Moldexpo”, și anume: plata dividendelor – 25%; investirea în dezvoltarea societății – 65%; plata recompenselor anuale către organele de conducere – 1%; plata recompensei organului executiv – 3,965%; în alte scopuri – 5,035%.
  • S-au aprobat normativele de repartizare a profitului net pentru în anul 2025.
  • A fost aprobat Codul de Guverananță corporativă.
  • A fost confirmată societatea de audit şi stabilit cuantumul retribuţiei serviciilor acesteia.
  • S-a decis încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  • A fost ales Consiliul C.I.E. „Moldexpo” S.A. în următoarea componență: Ranga Iulia (președinte), Zaharov Igor, Panurco Inetta, Pîslaru Ion, Guneavîi Roman.
  • A fost aleasă Comisia de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A. în următoarea componență: Gorceac Tatiana, Lupea Cristina, Chirila Veronica.
  • A fost stabilit cuantumul retribuției muncii membrilor Consiliului, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului în C.I.E. „Moldexpo” S.A.

 

A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 23 iunie 2025, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

ORDINEA DE ZI:

  1. Examinarea și aprobarea Dării de seamă financiare a S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  2. Examinarea Raportului de audit al situațiilor financiare individuale ale S.A. C.I.E. „Moldexpo”pentru anul 2024.
  3. Aprobarea Dării de seamă a Consiliului S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  4. Aprobarea Raportului de activitate a Comisiei de cenzori a S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  5. Aprobarea Direcțiilor prioritare ale activității S.A. C.I.E. „Moldexpo” pentru anii 2025-2027 (Planul de afaceri).
  6. Repartizarea profitului net obținut în anul 2024.
  7. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2025
  8. Aprobarea Codului de Guvernanță corporativă în redacție nouă.
  9. Confirmarea entității de audit pentru efectuarea auditului obligatoriu pe anul 2025 și stabilirea cuantumului retribuției serviciilor acesteia.
  10. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori.
  11. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori.
  12. Alegerea membrilor Consiliului Societății.
  13. Stabilirea cuantumului remunerării muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 11.06.2025, la sediul Societății.


ANUNȚ DE PARTICIPARE

Licitație deschisă – CPV 45111300-1
Lucrări de demontare, transportare și descărcare a echipamentelor și utilajelor

1. Entitatea contractantă:
Denumire: Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” S.A.
IDNO: 1003600091219
Adresă juridică: mun. Chișinău, str. Ghioceilor, nr. 1
Adresă de e-mail: secretariat@moldexpo.md
Numere de telefon: 0676 48 886 / 0696 00 643
Pagina web: www.moldexpo.md
 

2. Obiectul achiziției:

Descriere: Lucrări de demontare, transportare și descărcare a echipamentelor și utilajelor de agrement din cadrul Aventura Park, situat în mun. Chișinău, str. Ghioceilor nr.1. Operațiunile trebuie executate cu respectarea tuturor normelor legale, tehnice și de siguranță aplicabile.


Cod CPV: 45111300-1 – Lucrări de demontare
Locul executării: mun. Chișinău, str. Ghioceilor, nr. 1
Durata contractului: 30 zile calendaristice de la data semnării contractului.
Valoarea estimată: 1.000.000 lei fără TVA.
 

3. Tipul procedurii:

Licitație deschisă prin intermediul Sistemului Informațional Automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (SIA RSAP)

4. Termene și condiții de participare:

Termenul limită de depunere a ofertelor: conform anunțului publicat în SIA RSAP.
Ofertele se depun exclusiv electronic, prin intermediul SIA RSAP.
Limba de redactare a ofertelor și documentelor anexate: limba română.
Moneda de exprimare a ofertei: lei moldovenești (MDL).
Valabilitatea ofertei: minim 90 de zile din data-limită de depunere.
Durata de valabilitate a contractului: 30 zile calendaristice de la semnare.
 

5. Condiții de eligibilitate:

- Experiență de minimum 2 ani în lucrări similare. Se va anexa lista contractelor executate.

- Deținerea echipamentului necesar (macarale, scule, transport etc.) – se anexează lista acestora.
- Prezentarea situațiilor financiare pe anii 2023 și 2024 (preliminar).
- Prezentarea extrasului din Registrul persoanelor juridice (emis cu cel mult 30 de zile înainte).
- Asigurarea securității fizice și video non-stop a obiectului în perioada desfășurării lucrărilor.
- Personal tehnic calificat – se va anexa lista cu funcțiile, certificatele și rolul în proiect.
- Obligatoriu: proces-verbal de vizită la fața locului semnat de ambele părți.

6. Garanții solicitate:

- Garanția pentru ofertă: 1% din valoarea ofertei fără TVA, constituită prin garanție bancară, valabilă minimum 90 zile.
- Garanția de bună execuție: 5% din valoarea contractului fără TVA, constituită prin garanție bancară, valabilă până la recepția finală fără obiecții.
- Termenul de garanție pentru lucrările executate: 180 zile calendaristice.

7. Criteriul de atribuire:

Contractul va fi atribuit pe baza celui mai bun raport calitate – preț:
- Preț: 80%
- Calitate: 20%
În cazul în care două sau mai multe oferte obțin același punctaj total, contractul va fi atribuit ofertantului cu prețul cel mai mic.
 

8. Alte informații:

Documentația de atribuire este disponibilă în cadrul procedurii publicate în SIA RSAP.

Vizita la obiect este obligatorie.

Fără acest document, oferta va fi declarată neconformă.

 

A N U N Ț

 

C.I.E. „MOLDEXPO” S.A. invită operatorii economici interesați, eligibili conform prevederilor Legii nr.283 din 2003 și Legii nr.845 din 1992 să participe la procedura de achiziție privind prestarea Serviciilor de pază fizică.

 

Detalii ale achiziției:

  • Denumirea și codul CPV: Servicii de pază, Cod CPV 7971300-5
  • Descrierea succintă: Servicii de pază fizică
  • Perioada solicitată: 1 (un) an
  • Valoarea estimată: 1017000 lei fără TVA

Criterii de eligibilitate și selecție

Pentru a participa la această procedură de achiziție, operatorii economici trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime de calificare, dovedite prin documente corespunzătoare, confirmate prin semnătura electronică, sau după caz cea olografică pentru copiile documentelor solicitate.

 

  1. Cererea de participare conform modelului.
  2. Declarație pe propria raspundere conform modelului (DUAE).
  3. Specificatii tehnice.
  4. Specificații de preț.
  5. Copia autorizației pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei;
  6. Copia poliței de asigurare facultativă de răspundere civilă generală;
  7. Copia extrasului din Registrul persoanelor juridice actualizat.

 

Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului - prețul cel mai scăzut

Informații suplimentare pentru ofertanți

  • Termenul limită de depunere a ofertelor: https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1740402930056?tab=contract-notice
  • Termenul de valabilitate a contractului: 1 (un) an din momentul semnării
  • Ofertele se prezintă în valuta MDL

 

Contact

Pentru detalii suplimentare, operatorii economici pot consulta site-ul oficial www.moldexpo.md sau ne pot contacta la adresa de e-mail: tehnic.administrativ@ moldexpo.md

  • Termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile
  • Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: [limba română]

Alte informații relevante: nr. tel. 060184040

Caiet de sarcini

 

A N U N Ț

 

C.I.E. „Moldexpo” S.A. invită companiile de audit pentru depunerea ofertelor la concursul de selectare a entității pentru auditarea situațiilor financiare a societății pe anul 2025, conform Hotărârii Guvernului 875 din 22.12.2015.

 

C.I.E. „Moldexpo” S.A. desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare, are statut de persoana juridică şi îşi exercită activitatea pe principiile autofinanţării.

 

TERMENE ŞI CONDIŢII:

  1. C.I.E. „Moldexpo” S.A. ţine evidenţa contabilă în baza Legii contabilităţii și raportării financiare (nr. 287 din 15.12.2017) şi Standardelor Naţionale de Contabilitate, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.118 din 06.08.2013. Detalii suplimentare pe: www.moldexpo.md
  2. Termenul final al executării Raportului de audit 31.03.2026.
  3. C.I.E. „Moldexpo” S.A. solicită prezentarea ofertei financiare cu mărimea retribuției serviciilor de auditare de până la 55000.00 lei, inclusiv TVA.
  4. Ofertele se prezintă în plic sigilat în adresa societății: mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1, care va conţine:
  • copia certificatului înregistrării de stat și copia extrasului din ​Registrul de stat al persoanelor juridice;
  • copia licenţei de activitate;
  • costul serviciilor de audit;
  • alte informaţii conform Hotărârii Guvernului nr.875 din 22.12.2015.
  1. Termenul limită de prezentare a ofertelor – nu mai târziu de 12.03.2025, ora 10:00.

CAIET DE SARCINI

 

Pentru informații, telefon de contact: 069600641

 

 


 

Planul de achiziții 2025

 


 

A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 18 decembrie 2024, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

  • Majorarea capitalului social al S.A. C.I.E. ,,Moldexpo” de la 7903050,00 lei până la 8653170,00 lei, prin mărirea valorii nominale (fixate) a acţiunilor plasate de la 295,00 lei până la 323,00 lei per acțiune. Numărul acțiunilor ordinare va constitui 26790 unități. Acoperirea diferenței în sumă de 15184,50 lei va fi efectuată din contul capitalului de rezervă.
  • Hotărârea privind emisiunea valorilor mobiliare, conform anexei nr.2 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul și procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea CNPF nr.13/10 din 13.03.2018.
  • Darea de seamă privind rezultatele emisiunii de valori mobiliare (altele decât obligațiuni), conform anexei nr.3 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul și procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea CNPF nr.13/10 din 13.03.2018.
  • Lista subscriitorilor la emisiunea restructurată prin majorarea valorii nominale/fixate a acțiunilor S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, conform anexei nr. 41 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul și procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea CNPF nr.13/10 din 13.03.2018.
  • Modificările în Statutul S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, precum urmează: Capitolul II. Capitalul social și valorile mobiliare ale societății, Articolul 5 alin 5.2. va avea următorul cuprins: ”5.2. Capitalul social al Societății constituie 8 653 170,00 (Opt milioane șase sute cincizeci și trei mii una sută șaptezeci) MDL și este divizat în 26 790 (Douăzeci şi șase mii șapte sute nouăzeci) acțiuni ordinare nominative, cu valoare nominală de 323,00 (Trei sute douăzeci și trei) MDL fiecare, de aceeași clasă cu drept de vot. Mărimea capitalului social al Societății se indică în Statut, în situațiile financiare și conturile Societății și în registrele Depozitarului Central Unic”.

La Capitolul VI. Situațiile financiare și rapoartele specifice ale societății, la Articolul 53 alin 53.12, textul ”până la 30 iunie inclusiv” se substituie cu textul ”până la 30 august inclusiv”.

  • Delegarea împuternicirilor de a semna documentele și de a reprezenta S.A. C.I.E. ,,Moldexpo” în instanțele de rigoare pentru procedurile de înregistrare a modificărilor aferente majorării capitalului social și modificărilor Statutului dnei Mariana Jovmir, contabil-șef al societății.
  • A acceptat încetarea înainte de termen a împuternicirilor unui membru al Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A., dna Coritoru Anastasia.
  • A ales un nou membru al Comisiei de cenzori a C.I.E. “Moldexpo” S.A., dna Tatiana Gorceac.

A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 18 decembrie 2024, ora 10:00, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

  1. Cu privire la majorării capitalului social al S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, prin mărirea valorii nominale (fixate) a acțiunilor plasate.

  2. Cu privire la aprobarea Hotărârii privind emisiunea valorilor mobiliare, conform anexei nr. 2 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  3. Cu privire la aprobarea Dării de seamă privind rezultatele emisiunii de valori mobiliare (altele decât obligațiuni), conform anexei nr. 3 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  4. Cu privire la aprobarea listei subscriitorilor la emisiunea restructurată, prin majorarea valorii nominale/fixate a acțiunilor S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, conform anexei nr. 41 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  5. Cu privire la aprobarea modificărilor la Statutul Societăţii pe Acţiuni Centrul Internațional de Expoziții “Moldexpo”.

  6. Cu privire la delegarea împuternicirilor de a semna documentele și de a reprezenta S.A. C.I.E. ,,Moldexpo” în instanțele de rigoare pentru procedurile de înregistrare a modificărilor aferente majorării capitalului social și modificărilor Statutului.

 

Înregistrarea: de la ora 9:30 până la ora 9:50. Începutul Adunării: ora 10:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 9.12.2024, la sediul Societății.

 


A V I Z

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 23.09.2024, ora 11:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației „cu strigare" privind comercializarea mijloacelor de transport neutilizate în procesul tehnologic al întreprinderii, după cum urmează:

  • automobil Toyota Camry, anul fabricării - 2003, prețul inițial – 50630 lei;
  • automobil Mercedes Benz B170, anul fabricării - 2005, prețul inițial - 50533 lei;
  • autobuz Hyundai H 350, anul fabricării - 2017, prețul inițial – 479311 lei.

 

Pentru participare la licitație, solicitanții vor prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației:

 

  • cererea de participare (se va completa la sediul C.I.E. ,,Moldexpo" S.A.);
  • actul de identitate (pentru persoanele juridice - copia certificatului de înregistrare, extrasul din Registrul de stat);
  • procura în cazul participării prin reprezentant;
  • actele ce confirmă achitarea acontului în mărime de 10% din prețul inițial al bunului expus la licitație (pentru fiecare bun expus la licitație) și a taxei de participare la licitație - 600 de lei pentru persoanele fizice și 1200 de lei pentru persoanele juridice.

 

Acontul și taxa de participare se va transfera sau se va depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr. 20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

 

Achitarea prețului adjudecat la licitație se va efectua în termen de 7 zile după semnarea procesului-verbal al rezultatelor licitației „cu strigare".

 

Transcrierea transmiterii dreptului de proprietate asupra mijloacelor de transport procurate se va efectua din contul cumpărătorului.

 

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel. 060184040.


A V I Z

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 23 august 2024, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

Repartizarea profitului net, obținut în anul 2023, în sumă de 3643437 lei, precum urmează:

  • acoperirea pierderilor anilor precedenți – 19,314% (703695 lei);
  • investirea în dezvoltarea întreprinderii – 80,686 % (2939742 lei).

 

Normativele de repartizare a profitului net pentru anul 2024, precum urmează:

  • plata dividendelor – 25%;
  • investirea în dezvoltarea societății – 70%;
  • plata recompenselor anuale către organele de conducere, de control și reprezentantului statului – 1%;
  • plata recompenei organului executiv – 1%;
  • în alte scopuri (premii angajaților, acțiuni de filantropie, sponsorizări, ajutoare materiale) – 3%.

 


A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 23 august 2024, ora 10:00, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A.  (str. Ghioceilor  nr.1, mun. Chişinău). 

ORDINEA DE ZI:

1) Repartizarea profitului net obținut în anul 2023.

2) Aprobarea normativelor repartizării profitului net pentru anul 2024.

 

Înregistrarea: de la ora 9:30 până la ora 9:50. Începutul Adunării: ora 10:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 16.08.2024, la sediul Societății.

A V I Z

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 02.09.2024, ora 11:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației cu reducere" privind comercializarea mijloacelor de transport neutilizate în procesul tehnologic al întreprinderii, după cum urmează:

  1. automobil Toyota Camry, anul fabricării - 2003, prețul inițial - 67 833 de lei;
  2. automobil Mercedes Benz B170, anul fabricării - 2005, prețul inițial - 70 OOO de lei;
  3. autobuz Hyundai H 350, anul fabricării - 2017, prețul inițial - 589 188 de lei.

Pentru participare la licitație, solicitanții vor prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației:

  • cererea de participare (se va completa la sediul C.I.E. ,,Moldexpo" S.A.);
  • actul de identitate (pentru persoanele juridice - copia certificatului de înregistrare, extrasul din Registrul de stat);
  • procura în cazul participării prin reprezentant;
  • actele ce confirmă achitarea acontului în mărime de 10% din prețul inițial al bunului expus la licitație (pentru fiecare bun expus la licitație) și a taxei de participare la licitație - 600 de lei pentru persoanele fizice și 1200 de lei pentru persoanele juridice.

Acontul și taxa de participare se va transfera sau se va depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr.  20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

Achitarea prețului adjudecat la licitație se va efectua în termen de 7 zile după semnarea procesului-verbal al rezultatelor licitației cu reducere".

Transcrierea transmiterii dreptului de proprietate asupra mijloacelor de transport procurate se va efectua din contul cumpărătorului.

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel. 078434511.

 

 

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 05.08.2024, ora 10:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației repetate cu strigare" privind darea în locațiune a bunurilor imobile, după cum urmează:

  1. Clădire pentru oficii, suprafața - 179,3 m.p., nr. cadastral 0100201.572.12, prețul inițial al chiriei - 27 140,28 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar;
  2. Depozit, suprafața - 137,8 m.p., prețul inițial al chiriei - 6478,8 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar;
  3. Stație de pompare/spațiu depozitare, suprafața - 25,7 m.p., nr. cadastral 0100201.572.16, prețul inițial de chirie - 1237,92 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar.

Bunurile imobile menționate mai sus se dau în locațiune ca un bun unic.

Pentru participare la licitație, solicitantul va prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației: 

  • cererea de participare (se va completa la sediul C.I.E. ,,Moldexpo" S.A.), 
  • actul de identitate (pentru persoanele juridice - copia certificatului de înregistrare, extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice)
  • procura în cazul participării prin reprezentant, 
  • actele ce confirmă achitarea acontului în mărime de 10% din prețul inițial al bunului expus la licitație și a taxei de participare la licitație - 600 de lei pentru persoanele fizice, 1200 de lei pentru persoanele juridice.

Acontul și taxa de participare se vor transfera sau se vor depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis; la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr. 20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

Câștigătorul licitației va achita în avans chiria pentru cel puțin 3 luni în termen de 15 zile după semnarea procesului verbal al rezultatelor licitației cu strigare".

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel.: 078434511.

 

A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 18 iunie 2024, a avut loc Adunarea generală ordinară anuală a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

  • S-a aprobat Darea de seamă financiară a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2023.
  • S-a luat act de Raportul de audit al situațiilor financiare individuale pe anul 2023.
  • S-a aprobat Darea de seamă a Consiliului C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2023.
  • S-a aprobat Raportul Comisiei de cenzori pe anul 2023.
  • S-au aprobat direcţiile prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pe anii 2024-2026.
  • A fost confirmată societatea de audit şi stabilit cuantumul retribuţiei serviciilor acesteia.
  • S-a decis încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  • A fost ales Consiliul C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  • A fost aleasă Comisia de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  • A fost stabilit cuantumul retribuției muncii membrilor Consiliului, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului în C.I.E. „Moldexpo” S.A.

A V I Z

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 18 iunie 2024, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

  1. Examinarea și aprobarea dării de seamă financiare a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2023.
  2. Examinarea raportului de audit al situațiilor financiare individuale ale C.I.E. “Moldexpo” S.A pentru anul 2023.
  3. Aprobarea dării de seamă anuale a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pentru anul 2023.
  4. Aprobarea dării de seamă anuale a Comisiei de cenzori S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pentru anul 2023.
  5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pentru anii 2024-2026.
  6. Confirmarea entităţii de audit pentru auditarea situațiilor financiare individuale ale C.I.E. “Moldexpo” S.A. pe anul 2024 şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.
  7. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  8. Alegerea membrilor Consiliului Societății a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  9. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  10. Stabilirea cuantumului remunerării muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.
  11. Repartizarea profitului net obținut în anul 2023.
  12. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2024.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 27.05.2024, la sediul Societății.

 


PLANUL DE ACHIZIȚII AL S.A. C.E.I. ”MOLDEXPO” S.A. PENTRU ANUL 2024


A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 3 octombrie 2023, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

  • S-a aprobat Acordul adițional la Contractul individual de muncă nr. 14-20 din 28.07.2020 al directorului general C.I.E. „Moldexpo” S.A., Carolina Chiper.
  • S-a împuternicit președintele Consiliului, Liudmila Cunițchi, să semneze Acordul adițional la Contractul sus-menționat.

 

A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 3 octombrie 2023, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău), cu următoarea ordine de zi:

  1. Aprobarea Acordului adițional la Contractul individual de muncă nr. 14-20 din 28.07.2020 al directorului general C.I.E. „Moldexpo” S.A., Carolina Chiper.

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 18.09.2023, la sediul Societății.


A V I Z

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 16 iunie 2023, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

1. Aprobarea raportului de activitate a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2022.

2. Aprobarea dării de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2022.

3. Aprobarea raportului Comisiei de cenzori pe anul 2022.

4. Examinarea raportului auditului extern.

5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pe anii 2023-2025.

6. Repartizarea profitului net obținut în anul 2022.

7. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2023.

8. Stabilirea cuantumului retribuției muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

9. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Consiliului Societăţii a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

10. Alegerea membrilor Consiliului Societăţii a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

11. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

12. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

13. Confirmarea entităţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.

14. Aprobarea Codului de guvernanță corportivă în cadrul C.I.E. „Moldexpo” S.A.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 30.05.2023, la sediul Societății.

 


Consiliul S.A. C.I.E. “Moldexpo” aduce la cunoştinţă că, în data de 1 august 2022, a avut loc

Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOAREA DECIZIE:

 

Se acceptă repartizarea profitului net în mărime de 1772760,76  lei, obținut în anul 2021, după cum urmează: plata dividendelor – 25,0% (443 190,19 lei), investirea în dezvoltarea întreprinderii – 75,0% (1 329 570,57 lei).


A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 6 iunie 2022, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A.  (str. Ghioceilor  nr.1, mun. Chişinău).

ORDINEA DE ZI:

1. Examinarea raportului de activitate a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2021.

2. Examinarea dării de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2021.

3. Examinarea dării de seamă a Comisiei de cenzori pe anul 2021.

4. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii S.A. „C.I.E.  “Moldexpo” (Planul de afaceri) pe anii 2022-2024.

5. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2022.

6. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Consiliului Societăţii şi ai Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

7. Alegerea membrilor Consiliului Societăţii şi ai Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

8. Stabilirea cuantumului retribuției membrilor Consiliului Societății, ai Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

9. Examinarea raportului auditului extern.

10. Confirmarea societăţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.  

11. Aprobarea Statutului C.I.E. Moldexpo S.A. în redacție nouă.

    

Începutul înregistrării: ora 16:00. Începutul Adunării: ora 17:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 23.05.2022, la sediul Societății.


Consiliul S.A. „C.I.E. “Moldexpo” aduce la cunoştinţă că, în data 8 octombrie 2021, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor S.A. „C.I.E. “Moldexpo” care a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

  • S-a împuternicit Comisia de cenzori să autentifice semnăturile preşedintelui şi secretarului în Procesul-verbal al Adunării generale extraordinare.
  • S-a aprobat Ordinea de zi a Adunării generale extraordinare a acţionarilor.
  • S-a confirmat compania „Ecofin audit Service” S.R.L. pentru efectuarea serviciilor de auditare a situaţiilor financiare ale S.A. „C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2021.
  • S-a stabilit plata pentru serviciile de audit prestate de către compania „Ecofin audit Service” S.R.L. în sumă de 28500.00 lei, inclusiv TVA.
  • S-a împuternicit dna Carolina Chiper, director general al C.I.E. “Moldexpo” S.A. de a încheia contract cu compania „Ecofin audit Service” S.R.L. la prețul sus-menționat.
  • S-a acceptat acoperirea pierderilor înregistarte conform situațiilor financiare ale C.I.E. „Moldexpo” S.A. pentru anul 2020, în mărime de 3 364 336 lei, precum urmează: 78 228 lei din contul capitalului de rezervă, cu asigurarea menţinerii valorii capitalului de rezervă în mărime de cel puţin 10 % din capitalul social al societăţii; 3 286 108 lei din contul rezervelor statutare.
  • S-a luat act de situaţia economico-financiară a Societăţii pe acţiuni C.I.E. “Moldexpo”.

 


 

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 25 mai 2021, la sediul APP (PMAN,  nr.1, mun. Chişinău, bir. 411).

ORDINEA DE ZI:

  1. Darea de seamă a organului executiv al C.I.E. “Moldexpo” S.A. despre rezultatele financiar-economice pe anul 2020.
  2. Darea de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2020.
  3. Darea de seamă a Comisiei de cenzori pe anul 2020.
  4. Examinarea raportului auditului extern.
  5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii S.A. „C.I.E.  “Moldexpo” (Planul de afaceri) pe anii 2021-2023.
  6. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2021.
  7. Alegerea Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” şi stabilirea cuantumului remunerării membrilor acestuia.
  8. Alegerea Comisiei de cenzori a S.A. „C.I.E. “Moldexpo” şi stabilirea cuantumului remunerării membrilor acesteia.
  9. Stabilirea cuantumului retribuţiei muncii pentru reprezentantul statului în S.A. „C.I.E. „Moldexpo”.
  10. Confirmarea societăţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.

     

Începutul înregistrării: ora 16:00. Începutul Adunării: ora 17:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 15.05.2021, la solicitare prin poşta electronică info@moldexpo.md.


 

În atenţia companiilor de audit

CERERE DE OFERTĂ

CIE „Moldexpo” S.A. invită companiile de audit pentru depunerea ofertelor privind efectuarea auditului financiar pentru anul 2021.

CIE „Moldexpo” S.A. desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare, are statut de persoana juridică  şi îşi exercită activitatea pe principiile autofinanţării.

TERMENE ŞI CONDIŢII:

  1. CIE „Moldexpo” S.A. ţine evidenţa contabilă în baza Legii contabilităţii și raportării financiare (nr. 287 din 15.12.2017) şi Standardelor Naţionale de Contabilitate, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.118 din 06.08.2013. Detalii suplimentare pe: www.moldexpo.md
  2. Termenul final al executării Raportului de audit – 31.03.2022.
  3. Ofertele se prezintă în plic sigilat în adresa societății:

mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1, care va conţine:

  •   copia certificatului înregistrării de stat și copia extrasului din

Registrul de stat al persoanelor juridice;

  •   copia licenţei de activitate;
  •   costul serviciilor de audit;
  •   alte informaţii conform Hotărîrii Guvernului nr.875 din 22.12.2015 și caietului de sarcini amplasat pe http://moldexpo.md/tender_rom/.
  1. Termenul limită de prezentarea ofertelor - nu mai târziu de 26 aprilie 2021, ora 10.00.
  2. Ofertele prezentate după termenul limită nu vor fi examinate.

 

Telefoane  de contact:  069600633, 069232995

 

Director general 

Chiper Carolina         

Caietul de sarcini poate fi descărcat aici

 


Caietul de sarcini poate fi descărcat aici


Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată   ECONOMIST

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat:

A V I Z

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 23 iunie 2025, a avut loc Adunarea generală ordinară anuală a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

 

A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 23 iunie 2025, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

ORDINEA DE ZI:

  1. Examinarea și aprobarea Dării de seamă financiare a S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  2. Examinarea Raportului de audit al situațiilor financiare individuale ale S.A. C.I.E. „Moldexpo”pentru anul 2024.
  3. Aprobarea Dării de seamă a Consiliului S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  4. Aprobarea Raportului de activitate a Comisiei de cenzori a S.A. C.I.E. „Moldexpo” pe anul 2024.
  5. Aprobarea Direcțiilor prioritare ale activității S.A. C.I.E. „Moldexpo” pentru anii 2025-2027 (Planul de afaceri).
  6. Repartizarea profitului net obținut în anul 2024.
  7. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2025
  8. Aprobarea Codului de Guvernanță corporativă în redacție nouă.
  9. Confirmarea entității de audit pentru efectuarea auditului obligatoriu pe anul 2025 și stabilirea cuantumului retribuției serviciilor acesteia.
  10. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori.
  11. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori.
  12. Alegerea membrilor Consiliului Societății.
  13. Stabilirea cuantumului remunerării muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 11.06.2025, la sediul Societății.


ANUNȚ DE PARTICIPARE

Licitație deschisă – CPV 45111300-1
Lucrări de demontare, transportare și descărcare a echipamentelor și utilajelor

1. Entitatea contractantă:
Denumire: Centrul Internațional de Expoziții „Moldexpo” S.A.
IDNO: 1003600091219
Adresă juridică: mun. Chișinău, str. Ghioceilor, nr. 1
Adresă de e-mail: secretariat@moldexpo.md
Numere de telefon: 0676 48 886 / 0696 00 643
Pagina web: www.moldexpo.md
 

2. Obiectul achiziției:

Descriere: Lucrări de demontare, transportare și descărcare a echipamentelor și utilajelor de agrement din cadrul Aventura Park, situat în mun. Chișinău, str. Ghioceilor nr.1. Operațiunile trebuie executate cu respectarea tuturor normelor legale, tehnice și de siguranță aplicabile.


Cod CPV: 45111300-1 – Lucrări de demontare
Locul executării: mun. Chișinău, str. Ghioceilor, nr. 1
Durata contractului: 30 zile calendaristice de la data semnării contractului.
Valoarea estimată: 1.000.000 lei fără TVA.
 

3. Tipul procedurii:

Licitație deschisă prin intermediul Sistemului Informațional Automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (SIA RSAP)

4. Termene și condiții de participare:

Termenul limită de depunere a ofertelor: conform anunțului publicat în SIA RSAP.
Ofertele se depun exclusiv electronic, prin intermediul SIA RSAP.
Limba de redactare a ofertelor și documentelor anexate: limba română.
Moneda de exprimare a ofertei: lei moldovenești (MDL).
Valabilitatea ofertei: minim 90 de zile din data-limită de depunere.
Durata de valabilitate a contractului: 30 zile calendaristice de la semnare.
 

5. Condiții de eligibilitate:

- Experiență de minimum 2 ani în lucrări similare. Se va anexa lista contractelor executate.

- Deținerea echipamentului necesar (macarale, scule, transport etc.) – se anexează lista acestora.
- Prezentarea situațiilor financiare pe anii 2023 și 2024 (preliminar).
- Prezentarea extrasului din Registrul persoanelor juridice (emis cu cel mult 30 de zile înainte).
- Asigurarea securității fizice și video non-stop a obiectului în perioada desfășurării lucrărilor.
- Personal tehnic calificat – se va anexa lista cu funcțiile, certificatele și rolul în proiect.
- Obligatoriu: proces-verbal de vizită la fața locului semnat de ambele părți.

6. Garanții solicitate:

- Garanția pentru ofertă: 1% din valoarea ofertei fără TVA, constituită prin garanție bancară, valabilă minimum 90 zile.
- Garanția de bună execuție: 5% din valoarea contractului fără TVA, constituită prin garanție bancară, valabilă până la recepția finală fără obiecții.
- Termenul de garanție pentru lucrările executate: 180 zile calendaristice.

7. Criteriul de atribuire:

Contractul va fi atribuit pe baza celui mai bun raport calitate – preț:
- Preț: 80%
- Calitate: 20%
În cazul în care două sau mai multe oferte obțin același punctaj total, contractul va fi atribuit ofertantului cu prețul cel mai mic.
 

8. Alte informații:

Documentația de atribuire este disponibilă în cadrul procedurii publicate în SIA RSAP.

Vizita la obiect este obligatorie.

Fără acest document, oferta va fi declarată neconformă.

 

A N U N Ț

 

C.I.E. „MOLDEXPO” S.A. invită operatorii economici interesați, eligibili conform prevederilor Legii nr.283 din 2003 și Legii nr.845 din 1992 să participe la procedura de achiziție privind prestarea Serviciilor de pază fizică.

 

Detalii ale achiziției:

Criterii de eligibilitate și selecție

Pentru a participa la această procedură de achiziție, operatorii economici trebuie să îndeplinească următoarele cerințe minime de calificare, dovedite prin documente corespunzătoare, confirmate prin semnătura electronică, sau după caz cea olografică pentru copiile documentelor solicitate.

 

  1. Cererea de participare conform modelului.
  2. Declarație pe propria raspundere conform modelului (DUAE).
  3. Specificatii tehnice.
  4. Specificații de preț.
  5. Copia autorizației pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei;
  6. Copia poliței de asigurare facultativă de răspundere civilă generală;
  7. Copia extrasului din Registrul persoanelor juridice actualizat.

 

Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului - prețul cel mai scăzut

Informații suplimentare pentru ofertanți

 

Contact

Pentru detalii suplimentare, operatorii economici pot consulta site-ul oficial www.moldexpo.md sau ne pot contacta la adresa de e-mail: tehnic.administrativ@ moldexpo.md

Alte informații relevante: nr. tel. 060184040

Caiet de sarcini

 

A N U N Ț

 

C.I.E. „Moldexpo” S.A. invită companiile de audit pentru depunerea ofertelor la concursul de selectare a entității pentru auditarea situațiilor financiare a societății pe anul 2025, conform Hotărârii Guvernului 875 din 22.12.2015.

 

C.I.E. „Moldexpo” S.A. desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare, are statut de persoana juridică şi îşi exercită activitatea pe principiile autofinanţării.

 

TERMENE ŞI CONDIŢII:

  1. C.I.E. „Moldexpo” S.A. ţine evidenţa contabilă în baza Legii contabilităţii și raportării financiare (nr. 287 din 15.12.2017) şi Standardelor Naţionale de Contabilitate, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.118 din 06.08.2013. Detalii suplimentare pe: www.moldexpo.md
  2. Termenul final al executării Raportului de audit 31.03.2026.
  3. C.I.E. „Moldexpo” S.A. solicită prezentarea ofertei financiare cu mărimea retribuției serviciilor de auditare de până la 55000.00 lei, inclusiv TVA.
  4. Ofertele se prezintă în plic sigilat în adresa societății: mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1, care va conţine:
  1. Termenul limită de prezentare a ofertelor – nu mai târziu de 12.03.2025, ora 10:00.

CAIET DE SARCINI

 

Pentru informații, telefon de contact: 069600641

 

 


 

Planul de achiziții 2025

 


 

A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 18 decembrie 2024, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

La Capitolul VI. Situațiile financiare și rapoartele specifice ale societății, la Articolul 53 alin 53.12, textul ”până la 30 iunie inclusiv” se substituie cu textul ”până la 30 august inclusiv”.


A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 18 decembrie 2024, ora 10:00, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

  1. Cu privire la majorării capitalului social al S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, prin mărirea valorii nominale (fixate) a acțiunilor plasate.

  2. Cu privire la aprobarea Hotărârii privind emisiunea valorilor mobiliare, conform anexei nr. 2 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  3. Cu privire la aprobarea Dării de seamă privind rezultatele emisiunii de valori mobiliare (altele decât obligațiuni), conform anexei nr. 3 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  4. Cu privire la aprobarea listei subscriitorilor la emisiunea restructurată, prin majorarea valorii nominale/fixate a acțiunilor S.A. C.I.E. ,,Moldexpo”, conform anexei nr. 41 la Instrucțiunea privind etapele, termenele, modul şi procedurile de înregistrare a valorilor mobiliare, aprobată prin Hotărârea Comisiei Naționale a Pieței Financiare nr. 13/10 din 13.03.2018.

  5. Cu privire la aprobarea modificărilor la Statutul Societăţii pe Acţiuni Centrul Internațional de Expoziții “Moldexpo”.

  6. Cu privire la delegarea împuternicirilor de a semna documentele și de a reprezenta S.A. C.I.E. ,,Moldexpo” în instanțele de rigoare pentru procedurile de înregistrare a modificărilor aferente majorării capitalului social și modificărilor Statutului.

 

Înregistrarea: de la ora 9:30 până la ora 9:50. Începutul Adunării: ora 10:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 9.12.2024, la sediul Societății.

 


A V I Z

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 23.09.2024, ora 11:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației „cu strigare" privind comercializarea mijloacelor de transport neutilizate în procesul tehnologic al întreprinderii, după cum urmează:

 

Pentru participare la licitație, solicitanții vor prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației:

 

 

Acontul și taxa de participare se va transfera sau se va depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr. 20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

 

Achitarea prețului adjudecat la licitație se va efectua în termen de 7 zile după semnarea procesului-verbal al rezultatelor licitației „cu strigare".

 

Transcrierea transmiterii dreptului de proprietate asupra mijloacelor de transport procurate se va efectua din contul cumpărătorului.

 

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel. 060184040.


A V I Z

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 23 august 2024, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 

Repartizarea profitului net, obținut în anul 2023, în sumă de 3643437 lei, precum urmează:

 

Normativele de repartizare a profitului net pentru anul 2024, precum urmează:

 


A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 23 august 2024, ora 10:00, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A.  (str. Ghioceilor  nr.1, mun. Chişinău). 

ORDINEA DE ZI:

1) Repartizarea profitului net obținut în anul 2023.

2) Aprobarea normativelor repartizării profitului net pentru anul 2024.

 

Înregistrarea: de la ora 9:30 până la ora 9:50. Începutul Adunării: ora 10:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 16.08.2024, la sediul Societății.

A V I Z

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 02.09.2024, ora 11:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației cu reducere" privind comercializarea mijloacelor de transport neutilizate în procesul tehnologic al întreprinderii, după cum urmează:

  1. automobil Toyota Camry, anul fabricării - 2003, prețul inițial - 67 833 de lei;
  2. automobil Mercedes Benz B170, anul fabricării - 2005, prețul inițial - 70 OOO de lei;
  3. autobuz Hyundai H 350, anul fabricării - 2017, prețul inițial - 589 188 de lei.

Pentru participare la licitație, solicitanții vor prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației:

Acontul și taxa de participare se va transfera sau se va depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr.  20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

Achitarea prețului adjudecat la licitație se va efectua în termen de 7 zile după semnarea procesului-verbal al rezultatelor licitației cu reducere".

Transcrierea transmiterii dreptului de proprietate asupra mijloacelor de transport procurate se va efectua din contul cumpărătorului.

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel. 078434511.

 

 

C.I.E. ,,Moldexpo" S.A. anunță pentru data de 05.08.2024, ora 10:00, pe adresa: str. Ghioceilor 1, mun. Chișinău, desfășurarea licitației repetate cu strigare" privind darea în locațiune a bunurilor imobile, după cum urmează:

  1. Clădire pentru oficii, suprafața - 179,3 m.p., nr. cadastral 0100201.572.12, prețul inițial al chiriei - 27 140,28 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar;
  2. Depozit, suprafața - 137,8 m.p., prețul inițial al chiriei - 6478,8 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar;
  3. Stație de pompare/spațiu depozitare, suprafața - 25,7 m.p., nr. cadastral 0100201.572.16, prețul inițial de chirie - 1237,92 (inclusiv T.V.A.) lei/lunar.

Bunurile imobile menționate mai sus se dau în locațiune ca un bun unic.

Pentru participare la licitație, solicitantul va prezenta cel târziu cu o zi lucrătoare înainte de data desfășurării licitației: 

Acontul și taxa de participare se vor transfera sau se vor depune la contul de decontare IBAN MD67EX0000000222400808MD, deschis; la B.C. ,,Eximbank" S.A., sucursala nr. 20, mun. Chișinău, codul băncii EXMMMD22477, beneficiar C.I.E. ,,Moldexpo" S.A., c/f 1003600091219.

Câștigătorul licitației va achita în avans chiria pentru cel puțin 3 luni în termen de 15 zile după semnarea procesului verbal al rezultatelor licitației cu strigare".

Examinarea bunurilor expuse la licitație se va efectua zilnic la locul amplasării lor. Informații suplimentare la tel.: 078434511.

 

A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 18 iunie 2024, a avut loc Adunarea generală ordinară anuală a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 


A V I Z

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 18 iunie 2024, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

  1. Examinarea și aprobarea dării de seamă financiare a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2023.
  2. Examinarea raportului de audit al situațiilor financiare individuale ale C.I.E. “Moldexpo” S.A pentru anul 2023.
  3. Aprobarea dării de seamă anuale a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pentru anul 2023.
  4. Aprobarea dării de seamă anuale a Comisiei de cenzori S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pentru anul 2023.
  5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pentru anii 2024-2026.
  6. Confirmarea entităţii de audit pentru auditarea situațiilor financiare individuale ale C.I.E. “Moldexpo” S.A. pe anul 2024 şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.
  7. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  8. Alegerea membrilor Consiliului Societății a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  9. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.
  10. Stabilirea cuantumului remunerării muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.
  11. Repartizarea profitului net obținut în anul 2023.
  12. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2024.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 27.05.2024, la sediul Societății.

 


PLANUL DE ACHIZIȚII AL S.A. C.E.I. ”MOLDEXPO” S.A. PENTRU ANUL 2024


A V I Z

 

Consiliul C.I.E. “Moldexpo” S.A. aduce la cunoştinţă că, în data de 3 octombrie 2023, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:

 


 

A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale extraordinare a acţionarilor în data de 3 octombrie 2023, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău), cu următoarea ordine de zi:

  1. Aprobarea Acordului adițional la Contractul individual de muncă nr. 14-20 din 28.07.2020 al directorului general C.I.E. „Moldexpo” S.A., Carolina Chiper.

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 18.09.2023, la sediul Societății.


A V I Z

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 16 iunie 2023, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A. (str. Ghioceilor nr.1, mun. Chişinău).

 

ORDINEA DE ZI:

1. Aprobarea raportului de activitate a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2022.

2. Aprobarea dării de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2022.

3. Aprobarea raportului Comisiei de cenzori pe anul 2022.

4. Examinarea raportului auditului extern.

5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii C.I.E. „Moldexpo” S.A. (Planul de afaceri) pe anii 2023-2025.

6. Repartizarea profitului net obținut în anul 2022.

7. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2023.

8. Stabilirea cuantumului retribuției muncii membrilor Consiliului Societății, Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

9. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Consiliului Societăţii a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

10. Alegerea membrilor Consiliului Societăţii a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

11. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

12. Alegerea membrilor Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

13. Confirmarea entităţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.

14. Aprobarea Codului de guvernanță corportivă în cadrul C.I.E. „Moldexpo” S.A.

 

Începutul înregistrării: ora 11:50. Începutul Adunării: ora 12:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 30.05.2023, la sediul Societății.

 


Consiliul S.A. C.I.E. “Moldexpo” aduce la cunoştinţă că, în data de 1 august 2022, a avut loc

Adunarea generală extraordinară a acţionarilor C.I.E. “Moldexpo” S.A. care a examinat şi a aprobat URMĂTOAREA DECIZIE:

 

Se acceptă repartizarea profitului net în mărime de 1772760,76  lei, obținut în anul 2021, după cum urmează: plata dividendelor – 25,0% (443 190,19 lei), investirea în dezvoltarea întreprinderii – 75,0% (1 329 570,57 lei).


A V I Z

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 6 iunie 2022, la sediul C.I.E. „Moldexpo” S.A.  (str. Ghioceilor  nr.1, mun. Chişinău).

ORDINEA DE ZI:

1. Examinarea raportului de activitate a C.I.E. „Moldexpo” S.A. pe anul 2021.

2. Examinarea dării de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2021.

3. Examinarea dării de seamă a Comisiei de cenzori pe anul 2021.

4. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii S.A. „C.I.E.  “Moldexpo” (Planul de afaceri) pe anii 2022-2024.

5. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2022.

6. Încetarea înainte de termen a împuternicirilor membrilor Consiliului Societăţii şi ai Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

7. Alegerea membrilor Consiliului Societăţii şi ai Comisiei de cenzori a C.I.E. „Moldexpo” S.A.

8. Stabilirea cuantumului retribuției membrilor Consiliului Societății, ai Comisiei de cenzori și reprezentantului statului.

9. Examinarea raportului auditului extern.

10. Confirmarea societăţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.  

11. Aprobarea Statutului C.I.E. Moldexpo S.A. în redacție nouă.

    

Începutul înregistrării: ora 16:00. Începutul Adunării: ora 17:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 23.05.2022, la sediul Societății.


Consiliul S.A. „C.I.E. “Moldexpo” aduce la cunoştinţă că, în data 8 octombrie 2021, a avut loc Adunarea generală extraordinară a acţionarilor S.A. „C.I.E. “Moldexpo” care a aprobat URMĂTOARELE DECIZII:


 


 

 

Consiliul Societăţii pe Acţiuni “C.I.E. “Moldexpo” anunţă despre convocarea Adunării generale ordinare anuale a acţionarilor în data de 25 mai 2021, la sediul APP (PMAN,  nr.1, mun. Chişinău, bir. 411).

ORDINEA DE ZI:

  1. Darea de seamă a organului executiv al C.I.E. “Moldexpo” S.A. despre rezultatele financiar-economice pe anul 2020.
  2. Darea de seamă a Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” pe anul 2020.
  3. Darea de seamă a Comisiei de cenzori pe anul 2020.
  4. Examinarea raportului auditului extern.
  5. Aprobarea direcţiilor prioritare ale activităţii S.A. „C.I.E.  “Moldexpo” (Planul de afaceri) pe anii 2021-2023.
  6. Aprobarea normativelor de repartizare a profitului net pentru anul 2021.
  7. Alegerea Consiliului S.A. „C.I.E. “Moldexpo” şi stabilirea cuantumului remunerării membrilor acestuia.
  8. Alegerea Comisiei de cenzori a S.A. „C.I.E. “Moldexpo” şi stabilirea cuantumului remunerării membrilor acesteia.
  9. Stabilirea cuantumului retribuţiei muncii pentru reprezentantul statului în S.A. „C.I.E. „Moldexpo”.
  10. Confirmarea societăţii de audit şi stabilirea cuantumului retribuţiei serviciilor acesteia.

     

Începutul înregistrării: ora 16:00. Începutul Adunării: ora 17:00. Acţionarii pot lua act de materialele de pe agendă începând cu 15.05.2021, la solicitare prin poşta electronică info@moldexpo.md.


 

În atenţia companiilor de audit

CERERE DE OFERTĂ

CIE „Moldexpo” S.A. invită companiile de audit pentru depunerea ofertelor privind efectuarea auditului financiar pentru anul 2021.

CIE „Moldexpo” S.A. desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare, are statut de persoana juridică  şi îşi exercită activitatea pe principiile autofinanţării.

TERMENE ŞI CONDIŢII:

  1. CIE „Moldexpo” S.A. ţine evidenţa contabilă în baza Legii contabilităţii și raportării financiare (nr. 287 din 15.12.2017) şi Standardelor Naţionale de Contabilitate, aprobat prin Ordinul Ministerului Finanţelor nr.118 din 06.08.2013. Detalii suplimentare pe: www.moldexpo.md
  2. Termenul final al executării Raportului de audit – 31.03.2022.
  3. Ofertele se prezintă în plic sigilat în adresa societății:

mun. Chişinău, str. Ghioceilor, 1, care va conţine:

Registrul de stat al persoanelor juridice;

  1. Termenul limită de prezentarea ofertelor - nu mai târziu de 26 aprilie 2021, ora 10.00.
  2. Ofertele prezentate după termenul limită nu vor fi examinate.

 

Telefoane  de contact:  069600633, 069232995

 

Director general 

Chiper Carolina         

Caietul de sarcini poate fi descărcat aici

 


Caietul de sarcini poate fi descărcat aici


Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată   ECONOMIST

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat: