ro

Despre companie

Locuri de munca

 


Angajăm

Ghizi

în pavilionul național al Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Ghid

Locul: or. Dubai, Emiratele Arabe Unite

Durata contractului: 26 septembrie 2021- 10 aprilie 2022

 

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale ghidului

  • Întâmpină vizitatorii pavilionului și îi ghidează prin pavilionul Republicii Moldova;  
  • Oferă informații vizitatorilor în timpul programului expozițional: informații cu caracter istoric, cultural, geografic, economic și investițional;
  • Asigură receptivitate și comunicare amabilă cu oaspeții pavilionului;
  • Promovează imaginea și evenimentele din cadrul pavilionului național și din țară în timpul excursiilor;
  • Face propuneri de îmbunătățire a activităților din cadrul pavilionului pe baza propriei experiențe. Propune noi idei de activități și evenimente în cadrul pavilionului;
  • Rezolvă situațiile neprevăzute care pot apărea pe parcursul activității pavilionului. Raportează situațiile critice;
  • Are grijă de pregătirea pavilionului pentru ziua expozițională și predarea pavilionului după finalizarea acesteia;
  • Este responsabil de siguranța exponatelor și funcționarea neîntreruptă a echipamentelor. În caz de depistare a unor defecțiuni comunică imediat superiorului cu relatarea cazului.
  • Asigură desfășurarea activităților conform planului. La solicitarea superiorului perfectează rapoarte despre desfășurarea proiectului, activitățile organizate și rezultatele acestora.
  • Participă la promovarea pavilionului național pe rețele sociale și mediatizarea activităților planificate și desfășurate în cadrul pavilionului sau participării pavilionului la evenimentele organizate pe parcursul Expoziției Mondiale;
  • Asigură executarea la timp atât a activităților planificate, cât și a celor neplanificate, dar care contribuie la realizarea scopului proiectului;
  • Coordonează activitățile cu superiorii și la necesitate cu serviciile de resort;
  • Asigurară desfășurarea activităților protocolare necesare pentru participare la Expo. Întâmpinarea delegațiilor oficiale și asigurarea logistică a vizitelor formale;
  • Participă la organizarea și desfășurarea programelor de vizite ale delegațiilor oficiale din Republicii Moldova;
  • Colaborează cu membrii echipei în planificarea, organizarea și desfășurarea evenimentelor din Planul de activități ale pavilionului;
  • Contribuie, la solicitarea superiorilor, la realizarea altor sarcini pentru bunul mers al proiectului.
  • Alte obligaţiuni la indicaţia superiorilor de proiect.

 

Studii și calificări necesare:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență (profil relevant);
  • Cunoașterea avansată și vorbirea fluentă a limbilor română, engleză, altor limbi de circulație internațională;
  • Utilizator PC avansat;
  • Experiență în participare și prezentare într-un mediu multinațional;
  • Participarea în organizarea proiecte sau expoziții internaționale;
  • Experiență în organizarea, desfășurarea sau particiăarea la evenimentele B2B, B2G și B2C.
  • Experiență în lucru cu autoritățile de stat, organizații sau companii internaționale;
  • Cunoștințe și abilități de comunicare în social media;
  • Abilități de adaptabilitate, angajament personal, eficiență, flexibilitate, inițiativă, dinamism, deschidere către nou, gândire creativă, promptitudine, conştiinciozitate şi punctualitate;
  • Abilitați de comunicare interpersonală, competențe de a lucra în echipă;
  • Echilibru emoțional, constant în atitudini, adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză.
  • Aspect decent și respectarea disciplinei de muncă şi a eticii profesionale;

 

Condițiile de muncă

  • Deplasarea pe perioada proiectului (6 luni) în or. Dubai, EAU. Persoana desemnată nu va putea cumula alte funcții fiind angajată pe perioada deplasării de C.I E. „Moldexpo„ S.A.
  • Programul de lucru al pavilionului 6 luni, 7/7 zile, 13-15 ore zilnic și suplimentar când este nevoie. Programul de lucru a ghizilor va fi stabilit individual în funcție de fluxul de vizitatori pe parcursul zilei și activități din cadrul programului pavilionului.
  • Ținând cont de specificul postului se va da prioritate persoanelor cu vârsta până la 35 ani.
  • Persoanele selectate trebuie să fie vaccinate Covid. În caz contrar vor efectua textul BCR-Covid săptămânal din cont propriu.
  • Se asigură cazarea, transportul tur-retur și asigurarea medicală pe parcursul Expoziției.
  • Salariu și diurnă+ pachet social, inclusiv asigurare medicală pe parcursul deplasării;

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea inițială va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție în limba engleză. Candidații selectați la prima etapă vor trece la etapa de evaluare a cunoștințelor lingvistice și a abilităților de prezentare a țării. Candidații selectați pentru a treia etapă vor fi invitați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  secretariat@moldexpo.md  până la data de 11 iunie 2021 cu indicarea postului pentru care se aplică.


Angajăm

Director al Pavilionului Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Director pavilion

Locul: or. Dubai, Emiratele Arabe Unite

Durata contractului: 1 septembrie 2021- 30 aprilie 2022

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134 din 07.02.2018 drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 1 octombrie 2021 - 31 martie 2022 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii țării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale Directorului pavilionului

  • Asigură activitatea neîntreruptă a pavilionului pe parcursul Expoziției.
  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului, supervizând direct personalul pavilionului (ghizii), consultanții și alți agenți implicați.
  • Gestionează echipa proiectului (personalul pavilionului - 11 persoane). Stabilește, conform necesităților proiectului, sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine. Motivează echipa de proiect prin comunicare și prin alte modalități disponibile.
  • Coordonează activitățile pavilionului cu Organizatorul Expo 2020 Dubai și respectă regulamentele și cerințele acestuia.
  • Asigură amenajarea pavilionului, inclusiv instalarea bunurilor (exponatelor și echipamentelor) conform conceptului expozițional.
  • Este responsabil material pentru toate bunurile și echipamentele achiziționate pentru proiect.
  • Asigură evidența contabilă, inclusiv decontarea bunurilor, raportarea financiară a cheltuielilor efectuate pentru asigurarea necesităților proiectului.
  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților pavilionului și atingerea rezultatelor planificate în proiect.
  • Supraveghează desfășurarea activităților conform planului de lucru. Raportează săptămânal despre desfășurarea proiectului, activitățile organizate și rezultatele acestora.
  • Participă la ședințe și la evenimente organizate pe parcursul Expo 2020 Dubai, asigurând prezentarea corespunzătoare la acestea.
  • Asigură o comunicare adecvată, discuții și feedback dintre diferiți participanți la acest proiect (Organizatorul Expo 2020 Dubai, vizitatori B2B și B2G, participanții internaționali etc.).
  • Asigură executarea la timp atât a activităților planificate, cât și a celor neplanificate, dar care contribuie la realizarea scopului proiectului.
  • Organizează și coordonează procurarea de bunuri și servicii în cadrul proiectului (la necesitate).
  • Asigură circulația informației în cadrul proiectului pentru toate instituțiile vizate.
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului, informează la timp despre problemele apărute, pe care nu le poate rezolva.
  • Este responsabil de arhivarea corespunzătoare a documentației legate de proiect. Perfectează raportul final al proiectului.
  • Este responsabil de organizarea livrării bunurilor și echipamentelor în Republica Moldova după finalizarea Expoziției.

 

 

Studii și calificări necesare:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență (profil relevant);
  • Cunoașterea avansată și vorbirea fluentă a limbilor română, engleză, altor limbi de circulație internațională;
  • Utilizator PC avansat;
  • Experiență în organizarea și desfășurarea proiectelor  internaționale;
  • Experiență în organizarea și desfășurarea proiectelor expoziționale sau altor proiecte cu implicarea mai multor organizații, companii sau structuri internaționale.
  • Experiență în organizarea și desfășurarea evenimentelor B2B, B2G și B2C.
  • Experiență în lucru cu autoritățile de stat, organizații sau companii internaționale;
  • Cunoștințe și abilități de comunicare în social media;
  • Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, casare pe rezultate, inițiativă, dinamism, deschidere către nou, gândire creativă, promptitudine.
  • Aptitudini de luare a deciziilor și asumare a responsabilităților;
  • Abilitați de negociere, comunicare interpersonală, competențe de a lucra în echipă;
  • Aptitudini de inter relaționare și abilități de a conduce, motiva și de a mobiliza echipa din subordine;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
  • Echilibru emoțional, constant în atitudini, adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză.

Condițiile de muncă

  • Deplasarea pe perioada proiectului (8 luni) în or. Dubai, EAU. Persoana desemnată nu va putea cumula alte funcții fiind angajată pe perioada deplasării de C.I E. „Moldexpo„ S.A.
  • Programul de lucru a pavilionului 6 luni, 7/7 zile, 13-15 ore zilnic și suplimentar când este nevoie.
  • Se asigură cazarea, transportul tur-retur și asigurarea medicală pe parcursul Expoziției.
  • Salariu și diurnă+ pachet social, inclusiv asigurare medicală pe parcursul deplasării;

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea inițială va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție în limba engleză. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  secretariat@moldexpo.md  până la data de 20 mai 2021 cu indicarea postului pentru care se aplică.

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


 

Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată   ECONOMIST

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat:

 

 

  1. Studii:  Să posede studii  superioare  economice şi cunoştinţe generale de contabilitate,

          - Experienţă în funcţie de economist - minim 2 ani,

         b)  Obligaţiunile economistului :

 

  • Analiza economico-financiară a întreprinderii trimestrială şi anuală,
  • Prognoza bugetului întreprinderii şi analiza executării acestuia pe parcurs,
  • Elaborarea bugetului pe expoziţii, eveniment şi analiza executării.
  • Formarea preţului de cost la servicii.
  • Participarea în elaborarea regulamentelor ce ţin de activitatea economică,
  • Rapoarte specifice i analize financiar-contabile solicitate de către conducerea întrprinderii,
  • Întocmirea rapoartelor statistice,
  • Cunoştinţe de WORD, Excel, programa contabilă Wizcaunt sau a altei programe contabile,
  • Cunoaşterea limbii romăne,ruse .

 c)  Program de lucru :   ziua de muncă 8 ore,

 

       d) Aptitudini/comportamente:capacitate de analizăși sinteză, gîndire logică, punctualitate, acurateţe,

         amabilitate, responsabilitate,abilități de lucru în echipă și individual, tendinţă spre dezvoltare

         profesională continuă.

        e)  Condiţii de muncă:

Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social , salariu atractiv,

 

Candidaţii pot trimite SV-ul pe adresacadre@moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md ,info.@moldexpo.md


                   

Angajăm

Asistent proiect

În cadrul proiectului ”Participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Asistent de proiect

Locul: Chişinău, Moldova cu posibilitatea deplasării în or.Dubai, EAU pe o perioadă de minim 6 luni.

Durata contractului: pînâ 31 mai 2021

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale asistentului de proiect

  • Oferă asistenţă de documentare şi logistică necesară pentru activitățile și evenimentele  organizate în cadrul proiectului, în corespundere cu planul de acțiuni pentru organizarea participării Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, asigurând pregătirea adecvată a acestora;
  • Traduce materialele necesare pentru realizarea proiectului, inclusiv traducerea scrisă şi orală în/din engleză, română, rusă;
  • Redactează documentele legate de rutina proiectului: scrisori, note informative, rapoarte, e-mailuri, procese-verbale etc.;
  • Participă la organizarea ședințelor, evenimentelor și asigură secretariatul acestora;
  • Gestionează corespunzător documentația legată de proiect, centralizează și păstrează evidența strictă a tuturor documentelor;
  • Asigură comunicarea cu membrii grupului de lucru, comitetului organizatoric, cu organizatorii Expo 2020 Dubai și partenerii proiectului;
  • Asigură actualizarea informației privitor la activitățile proiectului pe site și (după caz) mediatizarea pe platforme informaționale;
  • Colaborează cu membrii echipei la planificarea activităților, actualizează planul de lucru și monitorizează, alături de coordonatorul de proiect, stadiul realizării activităților; elaborează după caz documentele necesare;
  • Participă la elaborarea documentelor de licitație, gestionează și monitorizează procesele de achiziție a bunurilor și serviciilor conform Planului aprobat, asigură perfectarea documentelor și păstrarea dosarului de achiziție în mod corespunzător;
  • Contribuie, la solicitarea superiorilor, la realizarea altor sarcini pentru bunul mers al proiectului.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă (profil economic sau juridic);
  • Cunoaşterea avansată a limbilor engleză și română;
  • Utilizator PC avansat;
  • Experiență în asistența anterioară a unor proiecte;
  • Experiență în lucru cu autoritățile de stat, organizațiile sau companiile internaționale;
  • Experiență în organizarea procedurilor de achiziții publice va fi considerată un avantaj.
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba română și rusă;
  • Cunoștințe și abilități de comunicare în social media;
  • Abilități de elaborare a prezentărilor;
  • Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, focusare pe rezultate, iniţiativă, dinamism, deschidere către nou, gândire creativă, promptitudine.

 

Oferim:

  • Angajare oficială;
  • Mediu activ şi dinamic;
  • Salariu lunar 10500 lei, Pachet social;
  • Deplasarea în or. Dubai pentru a activa în cadrul Pavilionului Republicii Moldova pe perioada Expo 2020 Dubai (20 octombrie 2020-10 aprilie 2021);
  • Loc de muncă confortabil.

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmita CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  cadre@moldexpo.md  până la data de 31.01.2019 cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.022 810 425

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată  designer

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat:

 

  1. Studii:   Studii  superioare  în domeniu,

          - Experienţă minim 3 ani într-un post similar ,

 

  • Cunoaşterea obligatorie a programelor de redactare grafică:

         Adobe Photoshop,

        Adobe  Iliustrator( + Corel Draw – opţional)

        Adobe inDesign

  • Cunoaşterea bazelor designului grafic: compoziţie, culoare, stil,

 

 

  • Cunoaşterea limbilor romănă, rusă, engleza constituie un avantaj .

 

         b)  Obligaţiunile  designerului grafică :

 

  • Proiectează conţinutul informaţiilor pentru  comunicarea vizuală,
  • Proiectează conţinutul informaţiilor pentru  publicare şi imprimare,  utilizînd tipărituri( publicaţii tipărite),

forme electronice şi digitale, precum şi alte forme de mass-media vizuale ,

  • Crează efecte speciale, imagini vizuale pentru utilizarea lor în presa scrisă şi  reclamă,
  • Machetarea  materiale lor  publicitare,
  • Elaborarea panourilo publicitare,

 

 c)  Program de lucru :   ziua de muncă 8 ore,

 

       d) Aptitudini/comportamente: punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate, gîndire creativă, capacitate de analiză, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

        e)  Condiţii de muncă:

Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social , salariu de la 7000 – 9000 lei, bonusuri de la proiectele realizate,  tichete de masă.

 

Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa:

Cadre@ moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md


 

 

 

 

 

Angajăm

Asistent proiect

În cadrul proiectului ”Participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Asistent de proiect

Locul: Chişinău, Moldova cu posibilitatea deplasării în or.Dubai, EAU pe o perioadă de minim 6 luni.

Durata contractului: 10 iunie 2019 – 31 mai 2021

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă pentru participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale Asistentului de proiect: 

  • Oferă asistenţă de documentare şi logistică necesară pentru activitățile și evenimentele  organizate în cadrul proiectului, în corespundere cu planul de acțiuni pentru organizarea participării Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, asigurând pregătirea adecvată a acestora;
  • Traduce materialele necesare pentru realizarea proiectului, inclusiv traducerea scrisă şi orală în/din engleză, română, rusă;
  • Redactează documentele legate de rutina proiectului: scrisori, note informative, rapoarte, e-mailuri, procese-verbale etc.;
  • Participă la organizarea ședințelor, evenimentelor și asigură secretariatul acestora;
  • Gestionează corespunzător documentația legată de proiect, centralizează și păstrează evidența strictă a tuturor documentelor;
  • Asigură comunicarea cu membrii grupului de lucru, comitetului organizatoric, cu organizatorii Expo 2020 Dubai și partenerii proiectului;
  • Asigură actualizarea informației privitor la activitățile proiectului pe site și (după caz) mediatizarea pe platforme informaționale;
  • Colaborează cu membrii echipei la planificarea activităților, actualizează planul de lucru și monitorizează, alături de coordonatorul de proiect, stadiul realizării activităților; elaborează după caz documentele necesare;
  • Participă la elaborarea documentelor de licitație, gestionează și monitorizează procesele de achiziție a bunurilor și serviciilor conform Planului aprobat, asigură perfectarea documentelor și păstrarea dosarului de achiziție în mod corespunzător;
  • Contribuie, la solicitarea superiorilor, la realizarea altor sarcini pentru bunul mers al proiectului.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă (profil economic sau juridic);
  • Cunoaşterea avansată a limbilor engleză și română;
  • Utilizator PC avansat;
  • Experiență în asistența anterioară a unor proiecte;
  • Experiență în lucru cu autoritățile de stat, organizațiile sau companiile internaționale;
  • Experiență în organizarea procedurilor de achiziții publice va fi considerată un avantaj.
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba română, rusă și engleză;
  • Cunoștințe și abilități de comunicare în social media;
  • Abilități de elaborare a prezentărilor;
  • Abilități de analiză și planificare, angajament personal, eficiență, flexibilitate, focusare pe rezultate, iniţiativă, dinamism, deschidere către nou, gândire creativă, promptitudine.

 

Oferim:

  • Angajare oficială;
  • Pachet social;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu activ şi dinamic;
  • Deplasarea în or. Dubai pentru a activa în cadrul Pavilionului Republicii Moldova pe perioada Expo 2020 Dubai (20 octombrie 2020-10 aprilie 2021);
  • Loc de muncă confortabil.

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmita CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  cadre@moldexpo.md  până la data de 31.05.2019 cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.022 810 425

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


 

 

Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “M o l d e x p o”

angajează pe o perioadă determinată  Organizator tîrguri şi expoziţii, 

 

    Cerinţe faţă de candidat:

 

a)     Cerinţe profesionale:   

  • Studii  superioare preferabil în domeniul: economie, marketing, business și administrarea afacerii ş.a,
  • Experienţă de muncă în domeniul vînzărilor, marketingului, organizării evenimentelor, vor constitui un avantaj,
  • Cunoştinţe de WORD, Excel, Internet, Power Point.
  • Cunoaşterea limbilor romănă, rusă, engleza, cunoașterea altor limbi prezintă un avantaj.

 

b) Abilităţi: comunicare, organizare, negociere, analiza informaţiei, elaborare a documentelor, prezentare.

c) Aptitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, creativitate, punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate,  capacitate de lucru în echipă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.

d) Condiţii de muncă:

Companie stabilă,  cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, posibilități de creștere în carieră, sistem de premiere.

e) Program de lucru :   ziua de muncă  de 8 ore, 5 zile/saptamîna

 

 

Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa:

Cadre@ moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md

 


 

 


Angajăm

Ghizi

în pavilionul național al Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Ghid

Locul: or. Dubai, Emiratele Arabe Unite

Durata contractului: 26 septembrie 2021- 10 aprilie 2022

 

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale ghidului

 

Studii și calificări necesare:

 

Condițiile de muncă

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea inițială va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție în limba engleză. Candidații selectați la prima etapă vor trece la etapa de evaluare a cunoștințelor lingvistice și a abilităților de prezentare a țării. Candidații selectați pentru a treia etapă vor fi invitați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  secretariat@moldexpo.md  până la data de 11 iunie 2021 cu indicarea postului pentru care se aplică.


Angajăm

Director al Pavilionului Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Director pavilion

Locul: or. Dubai, Emiratele Arabe Unite

Durata contractului: 1 septembrie 2021- 30 aprilie 2022

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134 din 07.02.2018 drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 1 octombrie 2021 - 31 martie 2022 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii țării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale Directorului pavilionului

 

 

Studii și calificări necesare:

Condițiile de muncă

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea inițială va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție în limba engleză. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmită CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  secretariat@moldexpo.md  până la data de 20 mai 2021 cu indicarea postului pentru care se aplică.

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


 

Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată   ECONOMIST

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat:

 

 

  1. Studii:  Să posede studii  superioare  economice şi cunoştinţe generale de contabilitate,

          - Experienţă în funcţie de economist - minim 2 ani,

         b)  Obligaţiunile economistului :

 

 c)  Program de lucru :   ziua de muncă 8 ore,

 

       d) Aptitudini/comportamente:capacitate de analizăși sinteză, gîndire logică, punctualitate, acurateţe,

         amabilitate, responsabilitate,abilități de lucru în echipă și individual, tendinţă spre dezvoltare

         profesională continuă.

        e)  Condiţii de muncă:

Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social , salariu atractiv,

 

Candidaţii pot trimite SV-ul pe adresacadre@moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md ,info.@moldexpo.md


                   

Angajăm

Asistent proiect

În cadrul proiectului ”Participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Asistent de proiect

Locul: Chişinău, Moldova cu posibilitatea deplasării în or.Dubai, EAU pe o perioadă de minim 6 luni.

Durata contractului: pînâ 31 mai 2021

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă de participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale asistentului de proiect

 

Cerinţe:

 

Oferim:

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmita CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  cadre@moldexpo.md  până la data de 31.01.2019 cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.022 810 425

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “Moldexpo”

angajează pe perioadă nedeterminată  designer

 

1.1. Cerinţe faţă de candidat:

 

  1. Studii:   Studii  superioare  în domeniu,

          - Experienţă minim 3 ani într-un post similar ,

 

         Adobe Photoshop,

        Adobe  Iliustrator( + Corel Draw – opţional)

        Adobe inDesign

 

 

 

         b)  Obligaţiunile  designerului grafică :

 

forme electronice şi digitale, precum şi alte forme de mass-media vizuale ,

 

 c)  Program de lucru :   ziua de muncă 8 ore,

 

       d) Aptitudini/comportamente: punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate, gîndire creativă, capacitate de analiză, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

        e)  Condiţii de muncă:

Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social , salariu de la 7000 – 9000 lei, bonusuri de la proiectele realizate,  tichete de masă.

 

Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa:

Cadre@ moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md


 

 

 

 

 

Angajăm

Asistent proiect

În cadrul proiectului ”Participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”

 

Nume poziţie: Asistent de proiect

Locul: Chişinău, Moldova cu posibilitatea deplasării în or.Dubai, EAU pe o perioadă de minim 6 luni.

Durata contractului: 10 iunie 2019 – 31 mai 2021

Context: Centrul Internațional de Expoziții ”Moldexpo” S.A. a fost numit prin Hotărârea Guvernului nr.134, din 07.02.2018, drept Autoritate Națională responsabilă pentru participarea Republicii Moldova la Expoziția Mondială ”Expo 2020 Dubai”, care va avea loc în perioada 20 octombrie 2020 - 10 aprilie 2021 în or. Dubai, EAU.

Expoziţia Mondială (World Expo) este al treilea dintre cele mai mari evenimente din lume cu impact economic, social şi cultural, după FIFA World Cup şi Jocurile Olimpice. Participarea Republicii Moldova la Expo reprezintă o oportunitate de promovare a imaginii ţării pe plan global.

 

Principalele responsabilități și atribuții ale Asistentului de proiect: 

 

Cerinţe:

 

Oferim:

 

Procedura de Evaluare

Evaluarea va fi realizată în baza CV-ului și scrisorii de intenție. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Candidații interesați sunt rugați sa transmita CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa  cadre@moldexpo.md  până la data de 31.05.2019 cu indicarea postului pentru care se aplică. Tel.022 810 425

 

  NB: Candidatul va fi selectat fără a discrimina candidații pe criterii de naţionalitate, rasă, etnie, religie sau credinţă, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.

 


 

 

Administraţia Societăţii pe Acţiuni “Centrul Internaţional de Expoziţii “M o l d e x p o”

angajează pe o perioadă determinată  Organizator tîrguri şi expoziţii, 

 

    Cerinţe faţă de candidat:

 

a)     Cerinţe profesionale:   

 

b) Abilităţi: comunicare, organizare, negociere, analiza informaţiei, elaborare a documentelor, prezentare.

c) Aptitudini/comportamente: spirit de iniţiativă, creativitate, punctualitate, acurateţe, amabilitate, responsabilitate,  capacitate de lucru în echipă, tendinţă de dezvoltare profesională continuă.

d) Condiţii de muncă:

Companie stabilă,  cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, posibilități de creștere în carieră, sistem de premiere.

e) Program de lucru :   ziua de muncă  de 8 ore, 5 zile/saptamîna

 

 

Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa:

Cadre@ moldexpo.md

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu

                                                          

                                             E-mail : cadre@moldexpo.md